معا نمحي الاعاقه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

معا نمحي الاعاقه

كل ما يهم ذوي الاعاقه

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
https://www.facebook.com/home.php?sk=group_320583975431&ref=ts جمعية 7مليون معاق
https://www.facebook.com/group.php?gid=40629156705&ref=ts زواج اهل الارادة والتحدي
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» ما معنى كلمة سلوجان (Slogan) في الدعاية والاعلان
فضفضه  اول مرة Emptyالثلاثاء أغسطس 28, 2018 4:11 pm من طرف sameh weed

» اقضى الآن على صراصير منزلك
فضفضه  اول مرة Emptyالخميس يناير 08, 2015 9:45 am من طرف ساره خالد

» اريد عريس نوووووووووووووبى
فضفضه  اول مرة Emptyالأحد ديسمبر 07, 2014 7:29 pm من طرف odishu

» مكافحه الحشرات بالضمان
فضفضه  اول مرة Emptyالأحد نوفمبر 23, 2014 1:12 pm من طرف ساره خالد

» مطلوب وكلاء للارز منخفض النشويات الترا لايت والملح الطبى لمرض السكر وضغط الدم المرتفع والقلب
فضفضه  اول مرة Emptyالأربعاء مايو 21, 2014 11:16 pm من طرف اميدياناجروب

» دعوة عامه للزواج كل من يرغب بالزواج كتابه بيناته
فضفضه  اول مرة Emptyالأحد مارس 16, 2014 11:40 pm من طرف علي

» معاقه ولا فخر
فضفضه  اول مرة Emptyالأحد مارس 16, 2014 11:36 pm من طرف علي

» تفضل هنا واكتب مواصفات شريكه الحياه
فضفضه  اول مرة Emptyالأحد مارس 16, 2014 10:32 pm من طرف علي

» شركه CD طباعه الداتا و الالون
فضفضه  اول مرة Emptyالخميس أبريل 25, 2013 12:47 pm من طرف adel maher

فضفضه اول مرة

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
الرضا بالمكتوب

الرضا بالمكتوب

فضفضه  اول مرة Empty
مُساهمةموضوع: فضفضه اول مرة   فضفضه  اول مرة Emptyالأربعاء ديسمبر 17, 2008 2:41 am

انا مش عارفه اعمل ايه اقول انا معاقه راضيه بما كتبه الله عليا وعلي الاخرين لي ام واب واربعه اخوة والسبب الوحيد في تعبي ونفسيتي مدمرة انا مخنوقه لاقصي درجه وانا تعبانه محطمه انا واصحابي وغيرنا في نفس ظروفي السبب الاول هم الاهل السبب الصعب هم الاهل ويهون الناس اللي في الخارج انا تعبت من نظرتهم وكلامهم وفي الاخر انا واللي زي احنا تعبانين بسببهم الناس والاخرين في الخارج وصلت لدرجه اني فقدت الثقه في نفسي والاخرين ومش عارفه هافضل كدة لامتي
مسلم صادق

مسلم صادق

فضفضه  اول مرة Empty
مُساهمةموضوع: رد: فضفضه اول مرة   فضفضه  اول مرة Emptyالأربعاء مارس 11, 2009 12:06 am

الرضا بالمكتوب كتب:
انا مش عارفه اعمل ايه اقول انا معاقه راضيه بما كتبه الله عليا وعلي الاخرين لي ام واب واربعه اخوة والسبب الوحيد في تعبي ونفسيتي مدمرة انا مخنوقه لاقصي درجه وانا تعبانه محطمه انا واصحابي وغيرنا في نفس ظروفي السبب الاول هم الاهل السبب الصعب هم الاهل ويهون الناس اللي في الخارج انا تعبت من نظرتهم وكلامهم وفي الاخر انا واللي زي احنا تعبانين بسببهم الناس والاخرين في الخارج وصلت لدرجه اني فقدت الثقه في نفسي والاخرين ومش عارفه هافضل كدة لامتي
كلامك نفس كلام اى معاق كلنا فى نفس الظروف بس ربنا هو ئلى خلقنا صدقينى مش حينسانا و اكيد ربنا حيكرمك بس عاوزك تثقى فى نفسك

يمكن عندنا اعاقه لكن قلبنا وعقلنا مفهمش اعاقه فى الاول بنتعب من الناس لكن لم يعرفونا بيحسو اننا زيهم ويمكن احسن منهم ربنا جعلنا كده لحكمه عنده منقدرش نعترض على قضاء الله الحمد لله على كل شىء
http://mizohart2010.blogspot.com/
الرضا بالمكتوب

الرضا بالمكتوب

فضفضه  اول مرة Empty
مُساهمةموضوع: السلام عليكم ورحمه لله وبركاته   فضفضه  اول مرة Emptyالأربعاء مارس 11, 2009 12:17 am

فضفضه  اول مرة 774411 جزاك خيرا اخي علي ردك ربن يعوضنا خيرا ويجعله في ميزان حسناتنا ويرزقنا من عنده رزقا واسعا طيبا مباركا فيه[right]
هالة عليق

فضفضه  اول مرة Empty
مُساهمةموضوع: رد: فضفضه اول مرة   فضفضه  اول مرة Emptyالأحد ديسمبر 13, 2009 5:57 pm

يا أختي بدك تتحملي لانو هيدا امتحانك بهالدنيا والله عم يمتحنك بصبرك وبعزيمتك وعلى مقاومة اعاقتك بالثقة بنفسك. وبالعكس لازم توثقي بنفسك لانو الحياة طويلة امامك. وما تنسي كمان انو في ناس الله حط بقلوبهم الحنية والاحساس. انا بنت سليمة من كل شي بس لي بحبو ولي رح يصير زوجي المستقبلي واللي عم حارب الدنيا وأهلي كرمالو وكرمال سعادته معاق بشلل أطفال.فيا اختي خلي أملك وايمانك بالله كبير وما تخلي العالم تقلل من عزيمتك واصرارك على العيش بالدنيا كيف ما الله بدو ياك. وما تنسي اللي قدر عليكي قادر عغيرك.
اختك هالة من لبنان العمر 19 سنة.
dodo_h_dody@hotmail.com
الرضا بالمكتوب

الرضا بالمكتوب

فضفضه  اول مرة Empty
مُساهمةموضوع: رد: فضفضه اول مرة   فضفضه  اول مرة Emptyالإثنين ديسمبر 14, 2009 12:36 am

شكرا جزيلا

فضفضه اول مرة
صفحة 1 من اصل 1